A fiatal kisvállalkozások példáin és szemléletén keresztül rengeteg jól hasznosítható trükköt fordíthatunk át a saját életünkre, projektjeinkre. Rendelkezünk némi tapasztalattal e téren, viszont számunkra is elengedhetetlen, hogy figyeljük a piaci változásokat, és az újonnan megjelenő és fejlődő csapatokat, és levonjuk a konklúziókat a működésük kapcsán. Ezeket a konklúziókat összefoglaljuk, és megosztjuk veletek, hogy nagyobb rálátást kapjatok a startupok világára, a mi szevüvegünkön keresztül.

KAPCSOLATÉPÍTÉS BÁRHOL A VILÁGBAN

KAPCSOLATÉPÍTÉS BÁRHOL A VILÁGBAN

Volt lehetőségem Hollandiában befejezni a mesterképzésem egy Campus Mundi ösztöndíjnak köszönhetően. Az új környezet kimozdított a komfortzónámból, viszont éppen ennek köszönhetően szuper embereket ismertem meg, akikkel a mai napig mind baráti, mind szakmai...

bővebben
HELLO, BESZÉLGETÉS VAGYOK!

HELLO, BESZÉLGETÉS VAGYOK!

Sokaknak meséltem már róla, hogy nekem a valódi áttörést az hozta meg a missziók, küldetések üzenet közvetítésében, amikor egy problémát megszemélyesítettem.  Így szerettem volna magának A HELYZETNEK segíteni, hogy megváltozzon.  Így született meg a Let’s adopt the...

bővebben
APP SPRINT A FENNTARTHATÓSÁG JÁTÉKOSÍTÁSÁHOZ

APP SPRINT A FENNTARTHATÓSÁG JÁTÉKOSÍTÁSÁHOZ

Nemrég, egy négy napos ECOWEEK workshop során, diákokat kértünk fel egy játékos applikáció megalkotására a környezeti felelősségvállalás témakörében. Olyan virtuális rendszer kialakítása volt a feladat, amivel elérik, hogy a felhasználók ezen rendszeren belül...

bővebben
EZÉRT ELENGEDHETETLEN EGY COMPANY WIKI

EZÉRT ELENGEDHETETLEN EGY COMPANY WIKI

Ahogy Simon Sinek is mondta: “If you don’t understand people, you don’t understand business”. A cégkultúrára építésében rejlő önreflexiós készségfejlesztési lehetőségek - ezzel a címmel kezdtem el kidolgozni egy olyan workshop folyamatot, amely segít a Company Wiki...

bővebben
JÁTÉKKAL A JÖVŐÉRT 2. RÉSZ

JÁTÉKKAL A JÖVŐÉRT 2. RÉSZ

Az első részben főként azt az elméletet osztottam meg veletek, hogy miért érezzük magunkat elhivatottabbnak egy játékban kitűzött cél mellett, mint a való élet gondjaival. Ebben a részben pedig azokról a gamer képességekről szeretnék beszélni, amiket szintén Jane...

bővebben
JÁTÉKKAL A JÖVŐÉRT 1. RÉSZ

JÁTÉKKAL A JÖVŐÉRT 1. RÉSZ

Számtalan kutatás született már a játékok jótékony, fejlesztő, gondolkodást serkentő hatásairól; miként ösztökél a sikerre, miként csökkenti a stresszt, valamint, hogy milyen módokon indítja be az agyműködést, és ennek köszönhetően újabb kapukat nyit meg az élet...

bővebben
ÉRTÉKAJÁNLATRA ÉPÍTETT FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIA

ÉRTÉKAJÁNLATRA ÉPÍTETT FENNTARTHATÓSÁG PEDAGÓGIA

2050-re a világ lakosságának 70%-a városokban fog élni. Ennek megfelelően, mindannyiunk felelőssége az, hogy olyan környezetet teremtsünk magunknak, ami képes ellátni a városi lakosok igényeit, anélkül, hogy teljesen kihasználnánk a rendelkezésünkre álló környezeti...

bővebben